پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است «نخودک»؛ مشهور ناشناخته! | مروری بر سرگذشت ناگفته محله‌ای قدیمی و معروف در مشهد که امروز دیگر رد و نشانی از آن نیست
سرخط خبرها

تداوم حمایت های مالی کرونایی مدیریت شهری مشهد از اصناف

  • کد خبر: ۷۱۷۷۳
  • ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
تداوم حمایت های مالی کرونایی مدیریت شهری مشهد از اصناف
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حمایت‌های مالی از اصناف مشهد، ویژه کرونا امسال هم تداوم خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حمایت‌های مالی از اصناف مشهد، ویژه کرونا امسال هم تداوم خواهد داشت.
محمدرضا حیدری در دیدار جمعی از اعضای شورای شهر با اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف مشهد گفت: به دلیل آثار مخرب کرونا در بازار شهر، شورای شهر و مدیریت شهری به حمایت‌های خود از اصناف ادامه خواهند داد.


رضایت عمومی از عملکرد شورای پنجم

عضو هیئت رئیسه شورا نیز با انتقاد از برخی دیدگاه‌های سیاسی در حل مشکلات کشور گفت: ما در تمام دوره خدمتی تلاش خود را برای تعامل با همه نهاد‌ها و گروه‌ها به کار بستیم و همه جناح‌ها و طیف‌های فکری به طور کلی از عملکرد ما در شورای شهر رضایت دارند و انتظار داریم این هماهنگی و همفکری در شورای ششم نیز تداوم یابد.


علیرضا شهریاری تصریح کرد: انتظار داریم این هماهنگی و همفکری در شورای ششم نیز تداوم یابد؛ زیرا باور داریم مشهد شهر امام رضا (ع) است و همه ما خادم آن امام بزرگوار هستیم. اگر واقعا این ادعا را قبول داریم، باید برای بهبود کار‌ها و ادامه روند سازندگی تلاش کنیم و همه توان خود را در این جهت به کار گیریم.


قدردانی از تعامل اتاق اصناف

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد نیز در این دیدار یادآور شد: جامعه ما قریب به یک سال و نیم روز‌های سخت و مضطرب را پشت سر گذاشته و در این دوره اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوط دشواری فراوانی در باب حمایت از معیشت شهروندان داشته اند.
شهناز رمارم افزود: امروز باید به اتاق اصناف بابت اینکه مجموعه اقداماتی که در پیش گرفته باعث شده است اصناف شهرستان مشهد دچار آسیب‌های کمتری شوند، تبریک گفت. جامعه اصناف خرد و خانواده‌هایی که وابسته به آن‌ها ارتزاق می‌کنند، حدود یک میلیون نفر، یعنی معادل یک سوم جمعیت شهر مشهد را شامل می‌شوند که از این بابت می‌توان گفت اتاق اصناف دارای رسالت و مسئولیت‌های بسیار سنگین و حساسی است.


تأکید بر ادامه فعالیت کارگروه اصناف

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا نیز بر لزوم حفظ کارگروه ویژه اصناف در شورای ششم تأکید کرد و گفت: این کارگروه که در شورای پنجم تشکیل شد، راهکار بسیار خوبی برای بررسی مشکلات اصناف، یافتن راه حل‌های راهبردی و عملیاتی و ارتباط مستقیم با نمایندگان اصناف بود؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنم در شورای ششم این کارگروه حفظ شود.
احسان اصولی افزود: همچنین در دوره پنجم درباره عوارض تجاری یا تجاری موقت دفتر‌های اداری اصناف و اتحادیه‌ها تلاش فراوانی صورت گرفت تا این دفتر‌ها از پرداخت عوارض تجاری معاف شوند.


تخصص گرایی، رمز موفقیت شورای پنجم

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی شورا نیز با تأکید بر تخصص گرایی و استفاده از نیرو‌های متخصص در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری، این مهم را رمز موفقیت و دستیابی به اهداف شورای پنجم بیان کرد.
احمد نوروزی گفت: در شورای پنجم اعضا و رؤسای کمیسیون‌ها در حوزه تخصصی خود ورود و در بخشی که مسئولیت قبول کرده اند دارای تخصص و تجربه کافی هستند که از این نظر اتفاق خوبی در تاریخ مدیریت شهری مشهد رقم خورده است. همین تخصص گرایی نیز باعث اتفاقات بسیار خوبی شده است، از جمله در حوزه تأمین مالی پروژه‌های زیرساختی شهر و به عنوان نمونه باید گفت که از ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار قطار شهری مشهد، مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان در همین دوره پنجم تأمین شده است.


کشف مشکلات در ارتباط تنگاتنگ ۲ نهاد

دیگر عضو شورا نیز بیان کرد: در دوره شورای پنجم تمام اعضای شورا از نزدیک با همه بخش‌های اقتصادی شهر در تعامل و تماس بودند و این ارتباط تنگاتنگ ما را از مشکلات اتاق اصناف به ویژه در حوزه کرونا آگاه کرد.
مجتبی بهاروند ادامه داد: اتاق اصناف نیز در چهار سال گذشته همکاری و تعامل بسیار صمیمی و تنگاتنگی را با مجموعه مدیریت شهری ارائه داده و در تمام اقدامات و برنامه‌های شورا در باب رونق‌بخشی به اقتصاد محلی از ما حمایت کرده است که از این نظر جای تشکر فراوان دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->